fredag 12. april 2013

12/4-2013

 Bilde 384: Gaaaaaaamelt orgel til salgs!
Bilde 385: Jeg er helblank på orgel, men kanskje sier merket deg noe???
Bilde 386: Skikkelig rå orgelkrakk! På den krakken når du sikkert alle tangentene! + litt til! Uten at det ville hjelpe meg det minste! Men er det noen der ute som kan litt mer enn "Lisa gikk til skolen" kanskje?
(Hun derre Lisa må da begynne å bli skolelei snart nå? Hun gikk jo på skolen allerede da jeg var liten!!!)
Bilde 387: Vi nærmer oss ny "fin-klær-sesong"! Er du klar???? Mine herrer, ta en titt!
Bilde 388: Og for damene!
Bilde 389: Denne kunne passe 17.mai f.eks!
Bilde 390: Ganske mye finere en dongeryen ja!
Bilde 391: "Ny" tv til 17.mai? I tilfelle det regner, mener jeg? Det hender jo det, her i midt-Norge....
Bilde 392: Grønn sofa. Sjekk de kule "naglne" på siden da! "Pønker"???
Bilde 393: To stoler og et bord hører også med (4000) Se de bordbeina da! Blir så fasinert over alle varianter av møbel-bein som finnes! Utrolig mye forskjellig!
Bilde 394: Fint håndtverk! Hylle og bakeutstyr. Klar for ny lefse-sesong! (Det burde være lefse-sesong året rundt, for lefse er godt da!)
Bilde 395: Noen "damer " passer vekten. Disse "damene" ER vekten! Heia Pernille og Marianne! Har du navnet ditt på noen produkter? Jeg har, men er ikke fornøyd med det i det hele tatt!!!
Jaja, "navnet skjemmer ingen" heter det i ordtaket!
Ha en fin dag , samme hva du heter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar