tirsdag 24. april 2012

24/4-2012


Bilde 221: "HURRA!" Pokal til meg...


Bilde 222: ... fordi jeg er blitt så slank at jeg ikke gir utslag på vekta!


Bilde 223: ... det kunne vært sant om kjøleskapet mitt var like tomt som dette!

For ett "toillprat"!   Pokalen kan sikkert re-designes til en festlig anledning ved å fjerne "skiltet" og erstatte det med en passende påskrift til en venn! "En har ikke mer moro enn det en lager seg sjøl!"
Angående den vekta: Jeg har slutta å bruke sånne "gledesdrepere", så den er for salg til mer viljesterke folk. Kjøleskapet også!


Bilde 224: Service i beroligende blå-dus farge. Avslappende!


Bilde 225: To kopper i skimrende brune toner. (Finere i virkelighetene! Du vet det er 3 slags løgner: Blank løgn, hvit løgn og fotografi!)


Bilde 226: Etter dette bilde ble tatt kom det fram en hel haug med sykler fra lageret. Er du heldig kan du gjøre et varp! Men det var noen som var nokså rustne da....
Maleforretningen borti strøket hadde forbarmet seg over en gammel rustholk i fjor. Den ble malt i signal-gul! Munter og fengende reklame, synlig på lang lei! Har du litt knall maling og litt mot, kan du jo spre glede i trafikken også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar